امروز دکتر جواد سعید رئیس مجلس شورای ملی و عضوشواری سلطنت گفت

رئیس مجلس برای استعفا مطالعه می کند

امروز دکتر جواد سعید رئیس مجلس شورای ملی و عضوشواری سلطنت در یک تماس تلفنی به خبرنگارپارلمانی اطلاعات گفت: من اعلامیه حضرت آیت الله- العظمی خمینی رادر روزنامه دیدم و از مفاد بند 6و8 آن نیز اطلاع دارم در صدد هستم که ابتدا مطمئن شوم که این نظریه شخص حضرت آیت الله العظمی خمینی است تا بعد نظر خودم را اعلام دارم برای اطمینان اقداماتی انجام خواهیم داد.

تنظیم وتفسیرو نگارش : رضامعصومی
روزنامه اطلاعات27 دی ماه 1357

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : رضـــــا مـــعـــصـــومــی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پیروان
  • تراکتور دوسلاری
  • داده پردازی سیناد
  • بازار سی صد و سیزده